I can't tell you what it really is, i can only tell you what it feels like

sitter och skakar för att jag fryser så mycket, helt sjukt kallt ute. Helgen har varit rätt värdlös. Igår satt jag hemma i västerås och umgicks med min bror, plus min andra bror och hans kompisar när dom förfestade. Idag åkte jag hem till Avesta på eftermiddagen sådär spontant. När jag kom hit hade jag egentligen tänkt lägga mig under täcket för att tycka synd om mig själv eftersom att jag är sjuk sammtidigt som jag kollat på nån dålig film, men riktigt så blev det inte. Istället satt jag på mitt rum med några geeks och chillade (haha). sen drog vi vidare ner på stan och där har ni anledningen till varför jag fryser. Nu funderar jag på att antligen göra en kopp te och lägga mig i sängen framför OC, eller lägga mig och sova. Lutar nog mot det sista. sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0